23 September 2009

Toronto

Toronto är helt klart en av mina nya favorit städer....en stad full av liv som drivs av storstadspulsen samtidigt som den utstrålade harmoni och lugn. Kanadensare är överlag väldigt trevliga människor så jag tror att deras attityder och förhållningssätt gör staden mycket till vad den är. Jag fick en bra känsla på en gång och jag blev inte besviken någon gång under helgen....JAG GILLAR TORONTO!
Många, många skyskraporThe CN tower - världens högsta byggnad som jag varit uppe i...UtsiktenHela gänget
Lite spex....TV husetEn häftig spegelbildDowntown...time for some shopping...och vart går man om man vill handla kläder?Jo H&M såklartLite Kanadagäss mitt inne i en galleria...mest bara för att visa att vi är i Kanada eller....I en storstad finns det oftast en....ChinatownHamnenUnderbart god brunch... ...som avslutades med efterrätt

No comments:

Post a Comment