27 September 2009

Canada's Wonderland

Egentligen så är jag en liten höjdrädd fegis som har ganska nära till tankar om vad som kan gå fel när man hänger upp och ner...men trots detta så älskar jag nöjesparker!Igår mina damer och herrar så besökte jag en riktigt bra, nämligen Canadas Wonderland....och detta var ingen liten park det vill jag lova. Hur många karuseller som helst.....underbart!Två nöjda turister

Vi fick inte bara åka en massa karuseller vi fick även krama våran barndoms hjälte Scooby Doo

Den här åkte verkligen RAKT NER....jag fällde ett par tårar av lycka,rädsla och hårt vinddrag

En liten apa och sen ett par skandinaver

Sockervadd...jag kan säga att den vita är godare en denna som bara smakade karamellfärg

En galen berg-ochdalbana

Fint!

I den här berg-och dalbanan så låg man ner
Jag provade även en där man stod....

Bara för att det var roligt!

3 comments:

  1. Hej Anna
    Vad kul du har det! Här hemma regnar det, riktigt höstväder. vad roligt att de blev glada. de tjatar en del och jag tror aqtt det är bra för dem att ta ansvar och få åka en sväng. De hade haft det mysigt sa Elin.
    Kram Lotta

    ReplyDelete
  2. Hej och vad kul det är att följa din blogg och få vara med på dina äventyr! Här hemma är det som vanligt barnen älskar sina små katter och jag varvar mitt liv med jobb,greja hemma, promenader, besöka mamma och umgås med med vänner och familjen. Ett rätt ok liv! Må så gott! 1000 kramar från sis

    ReplyDelete
  3. Hej bruden!
    Fan vilket härligt nöjesfält du verkar ha varit på. Blir inte lite avundsjuk! ;)
    Ser ut som du har det gör bra annars med, och fortsätt med det!
    puss bäääärs

    ReplyDelete