01 November 2010

When I was younger.....

...var jag en modig och fullt ovetande liten tjej som vågade gå sina egna vägar och hitta en egen stil. Jag känner att jag har en egen stil idag med, men jag tror inte att den sticker ut lika mycket som den gjorde då. Hon jag fikar med heter Lisa och hon var min allra bästa docka. Trehjulingen var min egen night rider

...så fick jag bara åka med. Idag kör jag själv!
Men tack kusin vitamin det var ganska kul att sitta bredvid med...

...var jag en liten teaterapa som livade upp gamla människors vardag. Jag är helt övertygad om att Alice och Tage gillade att ha mig som granne:)

1 comment:

  1. Hej kära sis! Härliga bilder jag tycker du är dig lik, visst du kanske har taggat ner något... Men du är fortfarande Anna en jättehärlig tjej som lyssnar till ditt hjärta och går din egen väg. Du har ju alltid varit social med mycket humor och skratt och den sidan gillar jag jättemycket hos dig! Må så gott stor kram från Maria

    ReplyDelete