16 November 2010

Det var inte igår...

I morgon spelar Sverige mot Tyskland på Ullevi och jag ska vara där. Det var inte igår som jag var på en landskamp, jag kan inte riktigt minnas när det var senast. Den senaste som jag kan komma ihåg var för så länge sedan att det som fotbollsfan är pinsamt att erkänna när. Nej jag nöjer mig med att säga att det var väldigt länge sedan och att det är på tiden att jag går på en igen. Vi är ett gäng från jobbet som ska se denna vänskaps match mellan Sverige och Tyskland. Det är alltid kul att se Sverige och aldrig fy skam att se Tyskland. Då det bara är en vänskapskamp så hoppas jag verkligen att det trots detta kommer vara några stjärnor med. Den guldbolls belönade Zlatan ska bara sitta på bänken och vila, Klose, Özil och Podolski ska inte vara med. Men Tyskland har ju ett par till att bjuda på......hoppas bara att det blir en underhållande match.
HEJA SVERIGE!

No comments:

Post a Comment