04 November 2010

Energin bara flödar

Igår kväll somnade jag samtidigt som jag tittade på mitt favorit program. Klockan var inte mycket och jag tittade på mitt favorit program. Två tydliga tecken på att jag var riktigt trött. En mycket tidig morgon och mycket tankeverksamhet i form av jobb skapade denna trötthet. Att sedan gå upp innan 5.30 imorse med suddade inte ut den trötthet som jag kände igår. Jag somnade till och med på bussen till jobbet. Väl på jobbet med lite frukost i magen och glada energifulla barn omkring mig så kände jag mig faktiskt ganska pigg- Sen gick dagen, så där som den alltid gör. Swisch så var klockan eftermiddag. På vägen hem handlade jag, när jag kom hem städade jag hela lägenheten, lagade mat och diskade. HALLÅ! Var kom den energin ifrån? Jag bockar och niger och känner mig tacksam var den än kom ifrån....eller var det någon sa la något i mitt eftermiddags kaffe? Ja ja mycket blev det gjort:)

No comments:

Post a Comment