24 November 2010

Tänk att IKEA och Willys kan vara så roligt

Det som jag fick uppleva i måndags är en sådan där typisk händelse som aldrig riktigt går att förklara. Jag skrattade så att jag grät men hur jag än lägger fram där här berättelsen så kommer den aldrig framstå att vara så rolig som den faktiskt var. I alla fall var jag och Emelie på IKEA, jag skulle kolla på soffa och Emelie skulle köpa täcke. Jag provsatt ett par soffor och kollade på färgerna, Emelie där emot stod och drog i täckena och la dom över sig. Helst av allt hade hon velat kunna ligga ner någonstans med täcket över sig. Det satt långt inne att bestämma sig, men det gjorde inget för jag hade så roligt åt hur hon bar sig åt för att komma till ett beslut.
Sen köpte hon dessutom en ganska stor växt som hon fick bära på hela vägen hem. När vi gick in på Willys för att köpa lite mat så blev även detta hur roligt som helst för där stod Emelie mitt i mataffären med en stor växt på ena armen och ett täcke under den andra. Nej lägg inte märke till mig jag ska bara handla lite pålägg och grönsaker....hahaha.

Jag skulle vilja rekommendera alla att åka och shoppa med Emelie:)

No comments:

Post a Comment