20 November 2010

Vem hade inte velat festa med dem?

Som ni redan vet så älskar jag "Så mycket bättre" Det bästa programmet som gjorts på länge och det kommer inte bara bli ett TV program i våra minnen, nej det kommer även bli en CD skiva som kommer spelas om och om igen hos många(jag vet att ingen lyssnar på CD längre men det låter bättre att säga så än att säga att den kommer spelas sönder på spotify)
Varje avsnitt av "Så mycket bättre" så får man veta små hemlisar som bara förgyller ens lördag. I det senaste avsnittet så berättades det att Dileva och Sandelin brukade vara ute tillsammans på det gyllene 80 talet. Hur otippad är inte den då och vem hade inte velat hängt på?
De känns som varandras totala motsatser, + och - pool, höger och vänster, syd och nord, jul och midsommar...och jag kan inte sluta tänka på vad som förde dem tillsammans?
Ville de bara sola sig i kändisglansen och vara där man skulle vara och så fann de en gemenskap i detta eller delar dessa två människor samma intressen och livsåskådning utan att vi andra har märkt något? I vilket fall som helst så känns Dileva och Sandelin som den mest fascinerande och intressanta duon på länge....och jag önskar att jag visste mer!

No comments:

Post a Comment