09 November 2010

Vacker utan spackel?

Länge länge har vi försökt att få till en sminkkväll på body shop och i tisdags blev det äntligen av, hurra! Jag älskar body shop och med tanke på att min kärlek i detta fall genererar i att jag handlar så tror jag att body shop älskar mig med. Förr har jag bara använt deras hudvårds produkter men det senaste året har jag även gått över på lite sminkprodukter. Därför kändes en sminkkväll lite extra intressant för att få en chans att lära sig mer om deras produkter. Alla blev sminkade, vissa mer party inriktade än andra. Att få tips och råd om vad som passar mina färger och mitt ansikte kändes verkligen behövligt för jag är dålig på det där med smink.


Mina ögon blev lila, kändes fint, fräscht och nytt.


Mitt nya lilla smink-kitt....vilket gör att body shop älskar mig än mer


Tack tjejer för en trevlig sminkkväll!

No comments:

Post a Comment