18 November 2010

...och det gick ju sådär

På nått vis så är det inte humant att varken kolla eller spela fotboll i mitten av november, det är det jag får skylla på när jag säger att det var riktigt riktigt kallt(men jag frös bara lite om tårna)och att spelet inte var av något speciellt underhållningsvärde. En noll-noll match gör det legitimt för människor som inte tycker om fotboll att tycka just så. En noll-noll match minns man inte så mycket av. Nog för att spelet inte var någon höjdare så var de ändå en bra kväll....grymt bra sällskap(trots att några av dem var från Tyskland)min första fotbollsupplevelse på Ullevi, god mat, att få se blå gult igen, att få se Tyskland och några tyska stjärnor, gott kaffe och att bara få vara på en riktig fotbolls match. Det gjorde upplevelsen till än att minnas!
Jag hade glömt bort att spelarna är så mycket mindre i verkligheten.....:) Eller är det här kanske knattelaget som sprang för allt vad de orkade av in på planen för att ställa upp sig som som laget skulle spela. Roligast var när de blev osams om vart de skulle stå...

The German fans

En sådan hatt borde man ju ha:)

Två påpälsade tjejer

No comments:

Post a Comment