23 October 2009

Mitt (nystädade) hus

Igår var det tjejfest. Vårat lilla tjejgäng består av mig och 1 svenska till, 2 norska tjejer, 1 danska, 2 australiensiskor, 2 farnsyskor och vi har så roligt ihop. Igår var det middag, vin och en massa tjejsnack. Idag är vi trötta och sega så då blir det en lugn kväll med middag och film hos mig, mysigt! Jag är så glad att jag har de här tjejerna, vi stöttar och tar hand om varandra:)

Jag kom på att jag inte har vista bilder på mitt rum eller resten av huset. Övervåningen där jag, Ray och Andrew har våra rum är nyrenoverad. Nymålat och ny heltäckningsmatta(lite väl 80-tal, jag vet. Men fortfarande populärt här i Kanada.) Jag trivs bra i mitt hus men det är inte världens fräschaste. Men det duger åt Nordlund:)
Köket där våra små husmöss bor....
Badrummet som vi 4 slåss om. Som tur är har vi lite olika dygnsrytm....jag är ganska ensam klockan 8 på morgonen.
TV rummet
Våran TV. Här samlas jag och min kompisar när det är Greys.

Mitt rum. Skrivbord och fönster.

Min sköna säng där jag sover som en stock.
Nu ska jag laga mat till brudarna....TREVLIG HELG!

1 comment:

  1. Hej Anna! Vad roligt att få se hur du bor!! Det ser ju helt ok ut! Låter som du har det bra ochmysiga vänner, det behöver man! Här laddar vi för höstlov vi ska vara lediga 3 dagar det ska bli såååå skönt. Må så jättgott! Stor kram från dina kära sis!

    ReplyDelete