12 October 2009

Magical Sarnia

Nu är jag återigen hemma i Waterloo efter en helt UNDERBAR helg i Sarnia. Jag är så glad att jag blev bjuden och att jag åkte! Den här helgen har jag fått uppleva så mycket av den Kanadensiska kulturen. Allt ifrån en riktig höstmarknad till en rolig spelkväll. Som pricken över i var den utsökta Turkeydinner. Jag har skrattat, ätit(på tok för mycket)badat, åkt en cool 60-tals bil, köpt och skapat figurer av pumpor, skrikit och gråtit(jag kan återkomma till det...inget hemskt mamma, jag lovar) dansat, inte sovit så mycket men haft så himla roligt.... Det magiska med Sarnia har ingenting med rymden, häxor eller förtrollade djur att göra....utan bara med namnet. Både jag och Tara hade svårt att komma ihåg vart det var vi skulle. Wade gav oss då det bästa och magiska knepet att tänka på Narnia. "Think Narnia but with S"
Så jag har spenderat en helg i Narnia......NO Snarnia.......NO Sarnia:)
Bilder kommer imorn.....

Vad gäller Sverige matchen har jag inga kommentarer!

No comments:

Post a Comment