02 March 2010

Lycka till på färden

Nu i dagarna så far min goda vän Tessan+pojkvän ut på en långväga resa hela vägen bort till Syd Amerika. Tänk va mycket de kommer fåse och uppleva, härligt!Jag ska hållatummarna för att de får vara där under en lugn period utan jordbävningar och tsunamis.Nu vill jag önska dem all lycka på färden!

Tessan var här för ett tag sen och då hade vi flera mysiga dagar tillsammans, till och emd en mer än vad som var planerat...ni vet SJ och snögår ju inte så bra ihop. Det var väldigt trevligt att ha henne här, framför allt då det kommer dröja länge tills vi ses igen.

Här fixas det ströbröd till våra biffar....smulor överallt.

Goda biffar blev det till slut.

Tessan vet precis vad jag vill ha!
Den här underbara gåvan låg på min säng när jag kom hem. Det är riktiga vänner det som vet vad man helst av allt vill ha:)

No comments:

Post a Comment