08 August 2010

Trädgårdslekar

Sista helgen innan det var dags för min flytt så blev det en supermysig kväll med mor och far, Johan, Helen och Philip. Innan maten så spelades det golf, med blandade resultat, och boccia. Det känns onödigt att berätta att jag vann bocciaturneringen, men bara så att alla har detta klart för sig:) Vinst eller inte det vara bara så himla kul att spela tillsammans då det verkligen är vår grej att spela/ trädgårdslekar. Vissa av bocciabollarna hade varit med så länge att de under kvällens lopp gick sönder. Jag njöt av varje sekund för vi skrattade och hade så himla roligt!
Mamma med sin egna lilla stil
Golf
För vissa gick bollen lite snett
Kusiner vitaminer
Efter mycket god mat så blev det ännu godare efterrätt

2 comments:

  1. Å vad ni är fina! Det blev aldrig några kort Anna. Vill ni ha kort i höst istället eller kanske som de sa i Emil..det tar vi och skiter i..vad vet jag:-) Jag och Maria SKA komma och hälsa..september är fullboakd för mig..men sedan lättar det hoppas jag.
    Kram Lotta

    ReplyDelete
  2. Vi jobbade för mycket i sommras så det blev helt enkelt ingen tid för kort, men i höst tar vi gärna kort. Tanke är att ajg ska hem en helg i oktober så kanske kan vi få till det då. Det vore toppen!Jag vill också att du och Maria ska komma. Ni kan väl kolla på en helg ni och sen höra av er och fråga mig om det passar. Vore SÅ roligt!Kram

    ReplyDelete