09 August 2010

This is me

Förra veckan så träffade vi nya människor så gått som varje dag och vad brukar man göra när man träffar främlingar. Jo precis, man presenterar sig. Som kreativa pedagoger så tycker man att det är lite platt att bara säga sitt namn, sin ålder(tydligen bara svenskar som gör det har vi konstaterat), uppväxtort, yrkestitel m.m. Så presentationerna har vid varje nytt tillfälle fått en ny utformning. I onsadgs så fick vi ett papper där vi skulle rita något som var symboliskt för oss och gärna någonting som de andra ännu inte visste om. Beslutsångesten tog mig och min "teckning" fick bli lite tredelad. Jag förklarade den genom att säga: fotbollen och sport är mitt hjärta, min stora kärlek. Kronan står för alla kungafamiljer som är min lilla hemliga passion. Detta intresse kan jag tacka mammas prenumeration av Svensk Damtidning för. Och utan skogen och naturen runtomkring mig skulle jag inte kunna leva.
Så detta är jag!

No comments:

Post a Comment