28 August 2010

Ola är älskvärt galen

När man har Lisebergskortet så får man helt plötsligt tillgång till en hel uppsjö med konserter. Det bästa av allt var att de artisterna som jag helst av allt ville se också hade Liseberg på sitt schema just i augusti, min första månad i Göteborg. Så synkat och bra! Så inom loppet av tre dagar fick jag se både The Ark och Hoffmaestro and Chraa. Så lovely! The Ark har jag inte sett sedan sommaren 2006, eller om det var 2007? Strunt samma, längesen var det i alla fall. 2007 insåg jag visst att var nu när jag googlade. Jag har verkligen gillat dem när jag sett dem live, för de är grymma på scen. Ola bjuder alltid på en show. Inget undantag denna gången på Liseberg kan jag säga. Han är så ärlig, härlig och bjuder på sig själv på ett underbart sätt!

Jag älskar att se The Ark!

1 comment:

  1. Hej min vän! Jag som trodde att du slutade blogga efter Canada, ser att jag har mycket att läsa i kapp! Men nu är det gjort t.o.m min dotter var citerad så jag, kul! Vad härligt med Liseberg och The Ark förstår att det finns mycket kul i Götet! Ha det så gott tills vi kommer!! Kram Maria

    ReplyDelete