22 December 2009

...och jag som inte sjunger.....

Jag må ha ett antal principer som jag håller hårt på, för envis har jag alltid varit(eller hur pappa) men det finns bara en som är av dödviktig art. Nämligen: Jag sjunger inte! I bilen när jag är själv går det bra och för att hedra en person som fyller år, och när jag leker och jobbar med barn. Men jag tar aldrig ton själv, i alla fall inte för en skara större än en handfull. Och viktigast av allt så sjunger jag inte i en mick så att fler än den där handfullen kan höra mig. Ja, jag vet, jag sjöng bland annat på min konfirmation och det är antagligen därför som jag har den inställningen jag har idag. För att sammanfatta den händelsen så var den ingen större succe. I alla fall, den här principen har jag hållt ganska hårt på fram tills hösten 2009. Av någon anldning så har jag gång efter annan hamnat på scenen på vårat favoritställe här i Waterloo, Chainsaw(motorsåg kan man översätta det till) Dock aldrig själv men med en mick och glatt sjungande. Gärna på torsdagar också då just detta tillhåll är fyllt från golv till tak....med folk då förståss. Som tur är så finns det bara så kallat "bild bevis" från en av kvällarna. Vilket jag tycker är ett bevis på den lilla sannolikhet att det faktist har hänt flera gånger. Jag menar många använder photoshop i dessa dagar.....så jag förnekar allt.....för jag sjunger faktist inte!


Den här bilden säger ALLT!

1 comment:

  1. Men vi vet ju att du sjunger! Jag har ju tom spelat in dig. Kommer du inte ihåg sista april?! Du har brutit mot din princip många gånger 2009!

    ReplyDelete