05 December 2009

En seg, dryg, svettig och jobbig vecka kvar.....

Måndagen den 14 december är det klart....och dit är det bara ca. en vecka.Vilket är SÅ skönt! För orken tryter, i alla fall plugg orken. Grejen är bara den att på den veckan ska det göras 4 exams, 1 av dem är en hemtenta och sen är det 3 salstentorna. Salstentorna är även så bra utportionerade att de ska göras den 11, 12 och 14. Så käre Gode Gud överlever jag den här veckan med godkänt och utan att bli sjuk då kommer jag klara allt. När jag går ut från tentasalen den 14 så väntar 8 dagars ledigt innan hemfärden.....8 lediga dagar i Waterloo det kommer också bli en utmaning kan jag lova. Här finns inte massor att göra, de andra pluggar till sina tentor och åka på ett par dagaras utflykt till nån annan stad i Canada eller USA kostar skjortan. (ni vet juletider då alla är ute och far)Så det kommer nog bara bli små dags utflykter, sen ska jag sova, läsa tredje Twilight boken och ta dagarna lite som de kommer. Jag längtar tills dess!
Mitt skrivbord just nu och 9 dagar framöver.Bring it on!

No comments:

Post a Comment