29 May 2011

Oh vilket bröllop!

Det blev inte som jag hade tänkt mig, nej det blev ännu bättre. Alla var så fina, glada och strålande men finast, gladast och mest strålande av lycka var brudparet.

Hela dagen var en känslomässig berg-och-dalbana kantad av nervositet(jag vet att det inte var jag som gifte mig men jag var nervös för deras skull) lycka, pirr, glädje, spänning, skratt och tårar.

Festen blev helt kanon med många kära återseende, galet mycket dans, en förtjusande god middag, många känsloladdade och kärleksfulla tal, två lite smågalna toastmasters och en fin sång.

Ett lyckligare brudpar och gladare gäster har sällan skådats. En dag vi alla kommer minnas!


På väg ner för altargången

Herr och fru Stafstedt lyssnar på den söta och mysiga barnkören

"Nu kommer dom!" Fniss, fniss...

Roligt det är att kasta ris på brudparet

Puss min älskling

Kramkalas

Josefine, Linnea, bruden och jag

Sanna sjöng till sin man

Brudparet tog sig en sväng om

Den fina bröllopstårtan

Brudparet skär en första bit av tårtan

All lycka önskar jag er, Sanna och Jacob!

No comments:

Post a Comment