17 May 2011

Strö öl med den där Nilsson

Jag ligger så mycket efter och jag kan tänka mig att det sitter en herr Nilsson hemma i Boxholm och retar sig på att jag inte har nämt hans Göteborg besök i min blogg. "Ho kan väll i alla fall lägga ut ett par kort" sitter han där hemma och tänker. Här kommer de! Kort med lite text, inte illa.

Det är alltid en upplevelse att ha Nilsson på besök, för det kan hända lite vad som helst. Det första som hände vid det här besöket var att det på stationen kom fram ett par förfriskade gubbar som ville köpa min kjol. När man vid ett sådant möte har Nilsson med sig som glatt skrattar åt dessa gubbars tokiga idé så blir man heller inte av med dem. Innan vi kom vidare så hade de erbjudit mig 500 kr och föreslagit att jag kunde ta Nilsson byxor om jag inte ville gå barbent därifrån. Efter denna händelse så blev våran helg ganska normal, vi åt god mat både hemma och ute, vi drack goda drycker både hemma och ute, vi dansade dock bara ute, vi shoppade och njöt av solen. Det var lovely! Tack herr Nilsson!


1 comment:

  1. Trevligt med herrbesök:) Det kanske var bätre än 2 damer i 40-årsådern hi hi! Kram sis

    ReplyDelete