08 May 2011

En sista gång...

Om det är nått som suger så är det när produkter som man verkligen gillar tas ur sortiment. Sådant kan göra mig riktigt bitter och grinig, vilket jag visar genom att gnälla över det en längre tid. I vissa fall kan den bitterheten sitta i i flera år. Som med McFlurry Daim mint. Att den försvann tror jag att jag kommer vara bitter över hela livet. Den senaste produkten som jag sörjer är den här hudlotion från ACO. Den kom som en juldoft för några år sedan och sen fortsatte de att sälja den för att den var så populär. Men nu finns den inte längre att få tag i. Jag har verkligen snålat med min och bara använt den när jag har velat lukta lite extra gott. I förra veckan gick det inte längre att skrapa ur något mer, den var slut. Den räckte till en sista gång.....oh vad jag kommer sakna den.

No comments:

Post a Comment