03 December 2010

Bus4you....a bus 4 me?

Nu sitter jag här på bussen och känner mig lite smått besviken. Inte över det faktum att jag är på väg söderut mot Malmö och absolut inte över det faktum att det är fredag, nej utan det är mer på bussen som jag känner mig lite besviken. Alla(ok lite överdrivet, men det låter bättre än att skriva "ett par av mina kompisar")har pratat så bra om detta bussbolag. Då är det framförallt de mjuka, stora, sköna, skinnbeklädda stolarna de hyllar, och här sitter jag nu och vet inte om jag är så imponerad. Jo visst det är som någon mindre fåtölj med armstöd och något konstigt benstöd, som jag mest tycker är ivägen, som jag sitter i. Men jag tycker inte att det är så skönt. Det funkar men det är inte skönt. Sen det här bordet som man kan fälla ner och ha grejer på det är alldeles för lågt för att ha datorn på och vad är då idéen med att ha gratis internet om folk måste sitta obekvämt för att kunna använda det. Nehe jag är inte imponerad! Men nackstödet känns ju ganska skönt kände jag nu...jag kanske ska prova att sova lite....

No comments:

Post a Comment