02 February 2010

När Klara ska förklara

I lördags så var det lite återträff med tjejerna här i Karlstad. Vi är några stycken som har läst tillsammans ganska länge eller till och med hela tiden. De här tösera tog examen nu för en vecka och jag ligger ett halvår efter.....men snart är det min tur. A part of the best of K-town försvinner liksom här ifrån nu, som tur är så är vi några som är kvar och balanserar upp det hela. Jag kommer sakna er som har flyttat men jag är också fantastiskt glad att ha er som bor kvar. Det var i alla fall riktigt roligt att få en härlig kväll tillsammans i Karlstad.

Jag har saknat er

Helgens höjdpunkt inträffade då vi var påväg ifrån stationen hem till mig och vi av någon anledning kom in att prata om Klaras mun. Den var liten konstaterade vi, men den används ändå flitigt till att prata i snitt 22 timmar/dygn.:) "Ja, jag har en liten men välfyld mun" sa Klara. Jaha du, då vet vi det. HAHAHAHA. Jag har själv myntat ett liknande citat, med fantastisk självinsikt, då jag skulle förklara varför jag inte ens försöker se normal ut på kort. Efter ett 20 tal år av erfarenheten att jag inte blir bra på kort så konstaterade jag att: "mig ska man uppleva live."

1 comment:

  1. hahah det välkända citatet hade jag nästan glömt =) /pearl

    ReplyDelete