26 February 2010

Kom gärna tillbaka.....

....säger de och ler med hela ansiktet. Ja, tro fasen att de vill att man kommer tillbaka när man handlar böcker så kassarna skär in i händerna på än. Jag klagar absolut inte på att det är trevliga....men jag är inte heller chockad att jag fick den kommentaren just idag. Idag var jag en kund värd att tycka om, det ska gudarna veta. Men jag var inte helt egoistisk, det blev en bok till mor och far(ja de får en ihop) och sen ska jag gå tillbaka under helgen och köpa en bok till min praktik klass. Stora varförboken tyckte jag lät helt utmärkt till dem:)Det finns inte en chans att hinna räkna hur många varför man får varje dag.

Bokrean är väldigt trevlig och helt klart den rean som jag gillar allra bäst! För där finns alltid min storlek och precis den färgen som passar mig bäst:)

2 comments:

  1. Anna! Jeg kjøpte og akkurat en bok på salg (rea) eller mammutsalg som det heter i Norge. Hele februar er det salg på bøker ;) Jeg kjøpte en bok som heter Shantaram, skal visst være veldig bra! Håper du har det fint. Lykke til på skiskytingsstafetten i kveld ;)-Wenche-

    ReplyDelete
  2. Stora Varför- boken är helt utmärkt! Så bra verkligen! Bra köp där gumman! Kram/Klara

    ReplyDelete