31 January 2010

En massa besökare....

Är det inte helt fantastiskt trevligt att ens vänner helt spontant hör av sig och frågar om de får komma och hälsa på. Denna veckan har två små fräcka, men underbara individer, bjudit in sig själva....ok kanske lite överdrivet men jag har i alla fall inte varit den som tagit första steget. Va härligt att människor kan vara så handlingkraftiga och veta precis vad lilla jag skulle bli glad av.
Så helt plötsligt så är två av mina kommande helger uppbokade med besök, underbart säger sociala Nordlund. Ni är s välkomna så!Igår blev det en tripp till IKEA. Det behövdes ett par korgar till förvaring av lite olika saker. Sen blev det lite annat smått och gott för att piffa till mitt rum och min toa lite grann. Jag behöver ha en trivas-hemma-känsla där jag bor även fast att det bara är för en kort tid. Det hela blev bra och jag kände mig nöjd men jag måste säga att jag VERKLIGEN längtar efter en egen lägenhet som jag vet att jag kommer ha en längre tid. Där jag kan fixa och dona så som jag själv vill.....oh jag längtar hur mycket som helst tills dess. Det blev ännu mer så när jag hjälpte ett par kompis att komma i ordning i deras lägenhet.Men förhoppningsvis snart......

No comments:

Post a Comment