07 May 2012

K-town

Valborg firades i trevliga Karlstad och med ännu trevligare vänner. Sola skiner alltid i Karlstad och denna helgen blev inte ett undantag. Solen lockade till mycket utevistelse så förutom grillning och fika utomhus blev det ett par besök på Skutberget. Där tog vi oss små skogspromenader och spelade frisbeegolf. Det senare var mycket roligt, men ack så svårt. Det krävs mycket teknik träning för att kunna utföra det man vill. Det är mycket att tänka på förstår ni; vinkling, kraft, avstånd, ska den åt höger, vänster eller rakt fram, var står träden, var står det inte träd, var går det folk m.m.    

And off it goes.
Johan visste vad han gjorde. 


Just själva frisbeen är även bra att ha som solskydd. 


8 kast senare kom jag dit jag skulle:)

 På själva Valborgsmässoafton var det kalas för Bäck som blev 25 år. Aldrig hade jag väll kunnat gissa att jag som 28-åring skulle befinna mig i Karlskoga på just denna dag, men det är mycket man inte vet om vart livet ska föra än. Här bjöds det på tårta, bål, 5-kamp, mat, spel, trevligt sällskap och många härliga skratt.

När presentbordet är så här välfyllt så är Erika nöjd:)


Så här roligt har man bara tillsammans med underbara vänner:) 


Jo men det är bra att ha en egen stil....sen om den är så framgångsrik spelar inte alltid så stor roll 


Himla trevlig 5-kamp.

No comments:

Post a Comment