10 May 2012

IKEA - alltid lika roligt

I tisdags vara jag på IKEA. Med mig hade jag min alltid lika trogna IKEA kompanjon Emelie men sen även ett tillskott vad gäller just IKEA besök, Tess. Emelie har en förmåga att göra om IKEA till något form av lek och bus land med stora inslag av humor. Inte så att hon springer runt och leker, klättrar och kanar utan mer att stämningen blir väldigt busig och rolig. Denna gången blev inget undantag och besökets höjdpunkt blev ändå när vi hade fått syn på sådana här uppblåsbara resekuddar Tess och jag ville ha varsin men Emelie var lite mer skeptisk. Hon ifrågasatte allt kan man säga. 
"Men hur gör man? Blåser man upp dem förhand eller?" blev kommentaren som fick bägaren att rinna över, både hos mig och Tess.
Tess och jag köpte varsin kudde men vi hittade aldrig någon liten praktisk pump, så det blir ju ett meck när man ska blåsa upp dem:)

No comments:

Post a Comment