28 April 2012

Heja Göteborg eller heja Åtvidaberg eller....heja allihop!

I eftermiddag blir det live fotboll på Gamla Ullevi. Det är inte vilka lag som helst som ska lira, för det är nämligen IFK Göteborg mot Åtvidaberg. IFK den klubben jag har hejat på sen jag var liten och Åtvidaberg som det "hemmalaget" som alltid har varit kul att åka kolla på.  Då när man liten och skulle välja, då valde jag Göteborg mest för att Tomas Ravelli och Joakim Björklund spelade där. Så enkelt var det på den tiden när man var liten och skulle välja. Åtvidaberg har oftast spelat i superettan och när vi började åka och kolla på dem då hade jag ju redan valt. Båda lagen har en liten plats i mitt hjärta och jag vet inte riktigt vem jag ska heja på.
Just nu hoppas jag bara att kommer bli en bra och underhållande fotbollsmatch.
Heja allihopa!

No comments:

Post a Comment