19 January 2011

Vilken helg!

Jag har svårt att tro att en helg med Sanna och Jacob skulle kunna bli tråkig. Jag visste redan i september när vi bestämde att de skulle komma att det skulle bli toppen bra. Och så blev det ännu bättre. Jag har aldrig kunnat trott att det skulle bli så bra. Det var lugnt och skönt, roligt och avslappnat, vi aktiverade oss och gjorde ingenting! Vi hade så himla kul tillsammans! Sen finns det enorma fördelar med att man får besök från människor utifrån. Framför allt så tar man vara på tiden, men sen upplever man även sin egen stad. Nu är väl Göteborg kanske inte min stad än med tanke på att jag bara bott där i ett halvår. Men just därför är det så bra att jag får gå på lite sightseeing. Genom att visa människor runt så lär man sig själv, en väldigt enkel pedagogik. Upplevelsen av rundan på stan blev helt klart tre delad.
Poseidon den gamla uven.

Sanna tittar närmare på utbudet på Le Pain Francis.

Det här smarriga valde jag att sätta tänderna i.

Ett litet skutt på Vasagatan.

Hagakyrkan i vinterskrud.

På fredagen blev det en 3 rätters överraskningsmiddag. En mycket god och uppskattad sådan.
Kocken ser ni till vänster:)
Tack för en underbar helg!

No comments:

Post a Comment