16 January 2011

Lädertajts, hälhångel och en vattenskadad axel

Oftast har jag förväntningar kring hur de flesta dagar och kvällar ska bli och framförallt om de är planerade långt i förväg. Men desto roligare när man blir positivt överraskad av hur förväntningarna går i kras och det hela utvecklar sig till någonting helt annat. Förra helgen skulle jag och 3 kompisar bara gå ut och ta ett par öl. Det skulle bli en lugn och tidig kväll med bara ett par öl. När jag väl kom hem kl. 02.30 så hade klockan tickat långt förbi tidigt, det hade blivit lite mer en ett par öl, mer en handfull öl och om det blev så speciellt lugnt. 2 av min akompisar gick hem vid 11:30 tiden och då skulle jag och Isse bara dricka upp det vi hade i glasen. Men så började vi prata med några grabbar som satt bredvid. Ölen och de heta samtalsämnena flödade och det var omöjligt att lämna. För vad kan vara mer avslappnade, trevligt och roligt än att dricka öl och diskutera lädertajtsens vara eller icke vara, det obekväma med hälhångel och hur man undviker att få en vattenskadad axel....:)

No comments:

Post a Comment