10 January 2011

Midsommar i Norge....ja det får väl funka

Ibland bara pratar man och kommer aldrig till skott och sen ibland så går det väldigt fort mellan ord och handling. Den här gången gick det i racerfart men jag känner inte att jag har tagit ett förhastat beslut. Nej tvärtom jag känner mig så nöjd! Den 22 juni flyger jag till Bergen för att möta upp min tyska kompis Judith. Judy och jag bodde ihop i Sydney. Vi två, Tessan och sen ett gäng med Syd Koreaner i en två-och-en-halva. Efter Australien så jag har besökt henne när hon bodde i Wien och sen har hon varit här i Sverige en gång. Men det är längesen nu och vi har inte setts på över 3 år. Nu ska det äntligen bli av. Och vi ska inte ses var som helst, utan i Geiranger. Titta på bilden....jag undrar jag om det kommer funka att fira midsommar där?:)

No comments:

Post a Comment