08 November 2009

Vår eller November?

Vi tog oss en två-dagars i Toronto. Så efter matchen gick vi hem till hostelet och svirade om till partystassen och sen blev det en nattklubb till sena natten/tidiga morgonen. Ibland är det grymt att behöva kliva ur sängen klockan 10 på morgonen, och idag hade varit en sån grym dag om det inte hade varit för vädret. För när vi klev utanför hosteles dörren så möttes vi att det mest underbara....VÅRVÄDRET....Vi trodde inte att det var sant. Med mammas röst i huvudet ("man ska inte ta av sig kläder på vintern bara för att det är varmt")tog jag motsträvigt av mig jacka och halsduk. Men mamma jag hade inget val, det var så varmt. Det var inte bara en fin höstdag utan vi gick hela tiden och frågade oss själva om det verkligen inte var vår.....

Vi kunde inte med att bara gå i affärer i det fina vädret. Istället gick vi till hamnen där vi kunde sitta ute på bryggan och äta lunch. Helt underbart!


Hela gänget myser i solen. Lägg märke till att de kunde sitta i t-shirt.

Fint väder på Queen street.

1 comment:

  1. Hej Anna.
    Saknar dig här i Svedala.
    Jag hoppas du har det bra.
    Själv så har jag varit sjuk en del i höst så jag kommer att skriva ex-jobb samtidigt som dig i vår. Så "mamma" kommer vara kvar på uni tillsammans med dig.
    Kraaaaaaaam Lola

    ReplyDelete