04 November 2009

Host, host, host....

Idag har jag varit hemma, allt för att sova bort denna plötsliga förkylning som kom smygande i måndags och slog ut ordentligt igår. Hosta, feber och ännu mera hosta....inget roligt alls:(
Den långa sömnen, ipren, vatten och halstabletter har inte gjort mig bättre, men jag mår i alla fall inte sämre. Jag har inte tid att vara sjuk och i helgen ska jag ju till Toronto och kolla på hockey....så nej, nej, nej till hosta och feber!

Innan Halloween spektaklet drog igång i lördags så han jag och delar av team Danmark, team Germany och team Norge med en lite tripp tillännu en maknad. Jag vet, det krylar av dem här. Den här ligger väldigt nära där jag bor och heter kort och gott Kitchener market. Frukt, grönsaker, kött, bröd och kakor i massor....och vi hade en väldigt trevlig förmiddag!
Från vänster team Danmark(vi pratar inte fotboll och är därav kan vi vara vänner), team Norge och team Germany framför Kitchener market. Massa massa mat till salu.

Kött.Vackra grönsaker.

Kaffe och apple fritter....mycket gott!
Nu ska jag kolla fotboll med Ray, som by the way är rädd för mig nu när jag är sjuk....fjant.

No comments:

Post a Comment