24 November 2009

Skönt, då har jag tak över huvudet även till våren....

Just nu har jag bara lust att säga: På min gata i stan.....
För i vår ska jag verkligen bo på gatan mitt i stan, nämligen Drottninggatan. För er som inte är bekanta med Karlstad så kan jag säga att mer centralt blir det inte. Kontraktet nådde Waterloo igår och jag skrev genast på och skickade tillbaka. Jag ska än en gång bo ihop med två killar. Vi ska dela en femma och mitt rum är möblerat. Så alla mina önskningar är uppfyllda:)
Jätte skönt att ha det, ganska stora problemet, ur världen. Att ha tak över huvudet blir i slutändan ganska grundläggande för själva trivseln och för ett funktionellt liv. Så jag är väldigt glad för det!
Annars rullar det på, jag är busy, busy, busy.....
Det som driver mig denna veckan är söndagens händelse då det ska bakas och pysslas i julens anda....jag längtar!

1 comment:

  1. Søndag blir himmelsk Anna:) gløgg, pepperkaker og julestemning! hilsen din favoritt norbagg:)

    ReplyDelete