04 February 2012

Tur eller skicklighet...bra gick det i alla fall

Igår kväll var det bowling med jobbet. Det var det lilla vanliga tappra, men ack så underbara gänget. Tre personer på varje bana ger möjlighet till mycket spel. När jag efter 6 gånger hade slagit 4 strike så kändes det underbart att få mycket speltid. David och Harald hävdade till en början att "wow, it is your lucky day Anna;)" men när jag under andra omgången fortfarande ledde med över 100 poäng så började de erkänna att "du kan visst det här". Efter matchen fick jag smeknamnet the Champion. Så jag började dagen som Bambi och fick avsluta den som The Champion.
Vissa saker bara MÅSTE dokumenteras. Min rad ser du i mitten.

Ebba och Harald in action.

Till slut så grät de i frustration över hur bra det gick för mig....haha

Haralds dotter Rebecka hejade bara på mig :)

No comments:

Post a Comment