25 February 2012

En bra lördag

Lördagar är ju oftast en himla bra dag. Denna är inget undantag mer än att den började så fantastiskt bra. Tidig uppstigning för att vid 9:30 innfinna sig på Energikällan där jag och Emelie hade bokat in en duo massage. Emelie hade dessutom fått detta av mig i födelsedags present. Så snäll är jag. Inte bara snällt utan även smart av mig att ge bort detta då en duo massage är precis vad det låter, nämligen en massage för två. Avkopplande och härligt, och en väldigt bra start på dagen.
Så här fint var det i massagerummet.

Efter massagen strosade vi genom stan, köpte kaffe och presenter till kommande födelsedagsbarn, hela vägen hem till Emelie. Det blev även ett litet stopp på en second hand där jag fyndade en Göteborgstallrik av bästa årsmodell. Tänk så bra, just lördagar kan bli!

No comments:

Post a Comment