23 May 2010

Fina Kungsan

Det var trevligt med en heldag i Stockholm. Det kändes som att det var längesen, vilket det egentligen inte var. Det var nog bara ett tag sen jag upplevde en varm och skön nära-på-sommar-dag. Oh så varmt och härligt det var denna fredag. Nog för att jag spenderade en hel del tid på pendeltåg, tunnelbana och bussar för att ta mig mellan förskolorna där jag hade intervju, men från 14 och framåt var det ledig tid och bara att njuta av det fina vädret. Det blev glass och mys i Kungsan och oh va härligt och fint det är där. Det är inte konstigt att folk bara flockas där.Färglada blommor, doftande träd, ljudet av vatten och skratt, solens värme och sen smaken av glass eller kaffe. Det var härligt att bara sitta där på en bänk och titta och njuta. Madde gjorde mig sällskap vilket gjorde det hela än mer trevligt!
Sommarskorna på:)Nu ska man bara få lite färg på bena me....

No comments:

Post a Comment