29 April 2010

mmm...I love it!

Det är lika självklart att vi kvinnor ska gilla choklad som det är att vi har mens och tjuter till Oprah. Men choklad är verkligen inte min grej, inte så att jag tackar nej till det men det är väldigt sällan som jag köper mig choklad. Jag upplever att jag blir slemig i halsen och kladdig i hela munen och sen tycker jag att det är lite för sött. Kexchoklad har alltid funkat, det har varit ett måste efter alla fotbollsmatcher. Men längre än så har inte min förkärlek till choklad sträkt sig.....tills nu. OH MY GOD! Marabou Passion Chili är Guds gåva till mig och jag är så tacksam! Om du inte har provat så gör det nu! Jag är nämligen lite rädd för att detta är en tillfällig kampanj och ni vet kampanjer de går över och försvinner, precis som McFlurry polka gjorde:( Jag funderar på att bunkra upp, hur länge tror ni choklad håller sig?Kan man frysa ner kanske?

No comments:

Post a Comment