24 April 2010

Premiär

Tjejen som är lite efter och precis en vecka sen presenterar nu årets grillpremiär. Den var härlig, fantastisk, så där lite små kylig som den ska vara, dock berikad med ett par solstrålar och mycket trevlig. Aldrig hade jag kunnat gissa att grillpremiären 2010 skulle äga rum på Råtorp(av alla ställen)men så blev det och ack så bra. Från år till år lyckas jag alltid glömma bort hur gott det är med grillatkött, men den första tuggan påminner än väldigt snabbt och ett njutnings läte är ett måste....mmmm, oh va gott! Det är ju konstigt hur man så lätt glömmer nått så underbart....En vecka efter premiären kan jag fortfarande känna den ljuvliga smaken i min mun, så nu kommer jag inte glömma på ett bra tag.
Tack för en trevlig premiär Klara och Anna!

4 comments:

  1. Du är lika het som en nytänd grill! Grrrr...

    ReplyDelete
  2. Vem är Erika? Är hon het som en grill med?

    ReplyDelete
  3. Nej hon är hetare än kolen....:)

    ReplyDelete