06 March 2011

Tack gode GUD för bra arbetskamrater

Nog för att jag verkligen gillar mitt arbete som pedagog, men utan mina kollegor så vore det inte hälften så bra. Och jag är så tacksam för att jag har bra arbetskamrater som jag trivs ihop att jobba med. De lyfter mig de dagar då jag inte är på topp och vi kompletterar varandra. Om inte vore för dem så vet jag inte hur uppbyggnaden av våran helt nya skola hade sett ut. Jag känner mig lyckligt lottad som får jobba ihop med dessa människor som kommer från jordens alla olika hörn fulla med erfarenheter som jag bara kan drömma om.
I fredags när vi hade en liten afterwork kväll hemma hos mig så fick jag dessa fina tulpaner av en för mig mycket omtyckt kollega.


Mina underbara kollegor Harald och Michele hugger in på det lilla buffébordet.

No comments:

Post a Comment