25 July 2010

Nu får det sluta regna.....NU!

Det här skulle vara min lediga helg då jag inte skulle göra annat än att ligga vid Vätterns strand och bara sola och bada och njuta. Jag skulle även väckas utav solen som skulle lysa in genom mitt fönster och trots den tidiga timmen inte ha något problem med detta. Jag skulle äta frukost ute på altanen och bara gå in inomhus för att gå på toa. Jag skulle gå på en trådgårdsfest i en somrig klänning och dricka rosévin i kvällssolen.
Men nu blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Istället för stranden så har jag varit inne. Jag har inte kunnat somna för att regnet har slagit mot mitt tak och väckts av precis samma sak. Frukosten har jag fått äta inne i köket. Däremot så gick jag till trädgårdsfesten i min somriga klänning men då hade även festen flyttats från trädgården in i huset. u är jag trött på regnet och jag vill ha sol och blå himmel, jag vill ha Vättern, sand i bikinin och picknick korg. Snälla ge mig detta....åtminstonde en av dagarna denna kommand vecka.
Flickan tycker inte heller om regn...

No comments:

Post a Comment