07 July 2010

Jonatan Unge

Jonatan Unge är killen som får mig att vakna på morgonen, eller mer min hjärnverksamhet. För när jag hör hans röst så koncentrerar jag mig. Mest för att han är smart, rolig, fyndig, helknäpp och härlig att lyssna på. Men sen har han även en underbart skön röst. En riktig radioröst. Så vem är då denna främmande man som lyckas få igång min hjärnceller kl. 6.45 på morgonen. Hm, nu vet jag inet så mycket om honom mer än att han har en del av Morgonpasset sommar på P3. En del som heter På färd med Jonatan Unge. Han skickar vykort från olika resmål, och då snackar vi inte vanliga vykort. Nej, de här är 1000 gånger bättre. Om ni nu inte är uppe i ottan så går det att lyssna på alla Jonatans vykort här. GÖR DET! Du kommer inte ångra dig, jag lovar!

No comments:

Post a Comment