28 July 2010

Jag kan se det om och om och om igen....

Nu ska det erkännas att jag är en stor kunganörd. Uppväxten med svensk damtidning har färgat mig blå, med blå som den symboliska färgen för monarkin. Bara så att ni inte går och tror nått annat. Och när är en kunganörd som lyckligast om inte dte året då det ställs till med kungabröllop. Det var så bra, så vackert och så rörande. Jag har sett det en massa gånger och jag kan se det 1000 gånger till. Nu är jag inte riktigt så nördig så att jag sitter och kollar på den 1, 5 timmes långa inmarchen i kyrkan, då när alla kungligheter kommer och går över borggården. Nej det har jag bara sett ett par gånger. Det är vissa små guldkorn som rullar om och om igen. Delar av koncerten kvällen innan bröllopet eller Daniels tal och när Björn och Ahnes sjunger för dem i kyrkan. Det är så vackert och så rörande och jag gråter varje gång...
De var så fina!

No comments:

Post a Comment