23 June 2010

Karlstad-Stockholm, Stockholm-Karlstad, Karlstad-Göteborg, Göteborg-Karlstad på ca. 34 timmar

Rätt datum: 10/6
Nog för att jag aldrig varit en stillasittande person men under ett 35-tal timmar så blev det lite väl mycket åkande men oj vad jag hann med. Allt detta blev det:
Kaffe och bulle på Vetekatten, flörta med en 13 månaders kille, studentfest, träffa Sanna och Jacob, läsa en massa, sova med öppen mun på tåget, kissa i en burk, åka tunnelbana, luncha med Ida, få både regn och sol på mig, prova ett par linnen, träffa mina nya kollegor och min nya chef, äta på tok för mycket god mat, sova ett par timmar, bilda den perfekta drömelvan till VM och prata i telefon. Sen blev ju naturligtvis SJ tåget över en timme sen hem till Karlstad så jag hann även med att bli irriterad på hur dåliga SJ har varit i år.
När man ändå är ute och far så mycket så kan man gärna ta en sväng till Turkiet med....så 2 dagar senare anlände jag till Alanya.

No comments:

Post a Comment