23 June 2010

Att vara trött eller att helt enkelt sno sin kompis jacka

Rätt datum: 10/6
Torsdagen den 10/6 så lämnade jag Sanna och Jacobs lägenhet kl.05.30 och då har man rätt att vara trött. Framförallt i det här fallet då vi hade varit uppe till närmare 12.30 för att göra vårat dream team till VM helt perfekt(jag återkommer i det ärendet) Att jag var trött det visste jag men inte riktigt så trött som historien senare förtäljer. Det skulle nämligen dröja fram till 11 tiden på förmiddagen innan jag insåg att jackan jag bar inte var min. Det var visserligen en jeansjacka precis som min men den var mörkare och större än den jag hade haft på mig när jag kom till Sanna och Jacob....eller? Jag var tvungen att kolla på kort från studentmottagningen kvällen innan för att verkligen se att jag hade min jacka på mig då. Det hade jag så då måste det vara Sannas jacka jag hade på mig. Att vara trött och ta fel jacka blir inte en så rolig historia så jag presenterar miitt handlande med att Sannas jacka helt enkelt såg dyrare och finare ut så jag snodde den......jackorna är nu tillbaka hos sina rätta ägare och alla är nöjda och glada:)

No comments:

Post a Comment