04 June 2010

Faan vilken bra fredag!

Man får inte svära. Jag tycker inte att man ska svära. Det är fullt att svära. Men ibland förstärker svordomen det som man vill säga. Så ibland är svordomen nödvändig. Som idag, då är den nödvändig!

Faan vilken bra fredag!
Jävlar va bra jag är!
Glädjetårar smakar fan bättre än de där andra tårarna!
Min dag startade med en lätt liten huvudvärk men på bara ett par timmar mådde hela jag så fantastiskt bra. Huvudvärken skapades av en klocka som ringde kl. 8.30, vilket i sin tur innebar ca. 5timmars sömn. Klockan ringde för att jag en timme senare skulle ha telefonintervju med en rektor från en skola i Göteborg. Samtalet skulle vara i närmare 1,5 timme hade jag blivit förvarnad så. När klockan närmade sig 9.30 kom det lite nervsitet smygande och kl. 9.35 började min telefon ringa. När jag svadae insåg jag att jag fortfarande var morgon hes, vilken tabbe. Samtalet flöt på bra och var mycket trevligt. Efter 40 minuter sa rösten i andra änden: Oh vilket trevligt samtal, jag känner att jag vill erbjuda dig den här tjänsten Anna.
Jag: Va?
Rösten: Jag har aldrig förut erbjudit någon jag aldrig träffat en tjänst men det här känns så bra.
Jag: (fortfarande chockad) Ja, men nån gång ska ju vara den första.
SKRATT(här kom glädjen över mig)
Så Göteborg it is mina vänner! Jag är så glad att jag gråter, skrattar och hoppar om vartannat. Det här är stort och bra. Det här är en stor och bra fredag! Jag borde kanske köpa en lott idag...
p.s. jag berättar mer om jobbet när jag har skrivit på.......

2 comments:

  1. Underbart, fantastiskt....du är så jävla bra vännen min. :) GRATTIS!!! Är så lycklig för din skull även fast jag hellre hade sett dig här hos mig :( Aja, nu får vi se till o se lite matcher ihop. Kvalitetstid!!! Västra Harg i sommar, underbara sköna västra harg
    STOOOOOR KRAM från Sanna

    ReplyDelete
  2. Men herregud vad roligt Anna. Så himla glad för din skull. Grattis!
    Kram Lotta

    ReplyDelete