18 September 2012

Sommarens miniweekend

I somras tog jag med mig de båda Emilie, eller var det de som tog med mig? I vilket fall så tog vi varandra i hand och for över till Köpenhamn. Vi ville komma bort så där över en weekend. Se nått annat, få lite miljö ombyte och turista lite. Köpenhamn gjorde oss icke besvikna, utan vi fick oss en grym liten weekend.  
 Emelie sitter kungligt med en bild på drottningen i handen.

En härlig kväll med kända ansikten från Karlstad. 

 God mat!

Bobler....hihi....b o b l e r. Det var väldigt roligt just då.....jag lovar.... 

Jag gillar texten 

 Emilie chillar under den danska flaggan.


På tur runt stan. Här vid gamla slottet. 

Fikapaus. Det var här vi sprang på Foppa. Grymt! 

Amalienborg...där mina kompisar bor:) 

Vacker himmel 

Fina och mysiga Nyhavn 

Rolig legostore 

Tivoli  


Här ska det spelas 

 Åk till Köpenhamn mina vänner, ni kommer inte bli besvikna!

No comments:

Post a Comment