10 August 2011

Här sitter jag och tjuter

För dig som har en obehaglig inneboende känsla som skulle må bättre av att komma ut eller kanske bara ett litet eller stort behov av att få fälla ett par tårar så har jag ett tips. Ett super säkert tips som inte kan misslyckas. Jag själv blötte ner en hel näsduk, och nu må jag vara en ganska så blödig person. Men jag tror faktiskt att det här tipset kan få de flesta att fälla ett par tårar. Mitt tips lyder som följer: Sommarpratarna 2010 del 1 av 6. Programmet hittar du på svtplay. Men det finns inte kvar så länge till, så skynda.Personerna som är med i just detta program bär på sådana gripande and intressanta levnadsöden att tårarna kommer bara jag tänker på det. En pastor som förlorat två barn, en kvinna som lyckades ta sig upp och våga lämna den man som slog henne gul och blå, en framgångsrik Italienare och före detta boxare som bröt sin kriminella och våldsamma livsbana, en kvinna och tillika mamma som suttit 28 år i Amerikanskt fängelse och en kvinna som ständigt sörjer sin livskamrat. Häpnadsväckande livshistorier.

No comments:

Post a Comment