10 April 2011

Hon som säger gå

Lördags kvällen blev en underbart bra kväll. Den innehöll god hemlagad pizza, rött vin, jordgubbar(kors i taket)choklad med lakritssmak(godare än det låter)och förträffligt sällskap i form av Ida. Det spelade ingen roll att vi redan hade träffats vid 3 olika tillfällen under veckan för vi pratade oavbrutet. Pratade och skrattade. Innan kvällen var slut så blev det ett litet stopp på Publik, där kikade på folk och drack var sitt glas rött. Om man inte vill köra en hel utekväll så är det perfekt att bara gå på en bar, ta ett glas, kika på och tjata med lite folk....super trevligt!

Ida sa så mycket roligt igår som bara måste citeras här....

1) Ida ska förklara en artist för mig "du vet hon som säger gå". Med denna bristfälliga information så lyckas jag ändå förstå att hon menar Sara Varga.

2) Jag klagar lite över att mina fötter är svullna...för att det är kväll och för att jag har suttit ner länge. Efter att ha ätit mycket pizza konstaterar Ida "du har pizza svullna fötter och jag har en pizza svullen mage"
Alla godsaker.

No comments:

Post a Comment