14 February 2011

Världens finaste inbjudan

Oh vad jag har väntat på den här inbjudan och det vore en underdrift att säga att jag bara har tänkt på hur den skulle komma se ut. Men aldrig hade jag kunnat tro att den skulle vara så fin, rolig och personlig som den var. Nog för att Sanna är en liten pysseltant men ändå lyckades hon och den blivande mannen med att överraska. Nu vill jag bara hitta den perfekt klänning och sen kan det bli den 28 maj:)

Helt fantastiskt att göra en egen liten personlig text till alla inbjudna...wow säger jag bara!
Tack för världens finaste inbjudan!

2 comments:

  1. Kan det vara detta söta brudpar jag ska fota:)
    Kram Lotta

    ReplyDelete
  2. Äntligen kan jag kommentera :) Tack söta Anna, vad glad jag blir när du skriver så. O ja, Vi ska fotas av dig, Lotta. Har varit inne o kollat på dina bilder o de är sååå fina!

    ReplyDelete