17 February 2011

Horatio

Jag kan inte riktigt förklara vad det är, för han är långt ifrån min typ:) Men jag är lite små förälskad i den här manen. Jag har aldrig följt CSI Miami, men när ett avsnitt kommer på så kan jag inte sluta kolla.(och så har det varit nu i 4-5 år) Serien i sig är helt ok, men det är inte det som gör att jag blir som klistrad framför TV:n. Nej, det är någonting med rollfiguren Horatio som fängslar mig. Jag tycker inte att han är snygg eller sexig, utan det är någon annan typ av attraktion som jag inte riktigt kan förklara. Det skulle kunna vara hans lite hesa röst, han lugna sätt, hans coolhet, att han är smart, hans brillor eller den makt och befogenhet som han besitter som lieutenant. Konstigt hur en karaktär kan tilltala än så......



No comments:

Post a Comment